Nogle travle uger holdt mig fra tasterne. Jeg er i mit professionelle liv, ved at være klar med sitet vibeonline.dk, og det har taget en del tid for hele sekretariatet. Målet er at skabe et samlingssted for begivenhedsbranchen. Et sted hvor vi som organisation kan indsamle værktøjer, erfaringer og viden fra branchen og dele den med vores netværk.

Jeg har i den forbindelse lavet en række mere dybdegående interviews med forskellige personligheder fra branchen. Det har været alle tiders at komme i dialog men en læng række seje personligheder, med store projekter på CV’et, og fedt at få vækket den indre journalist lidt 😉

Du kan se dem her

Men nu til en dejlig visuel bombe, til dem der som jeg, ikke kan få nok animation:

Nyd – Logorama, hvor Ronald McDonald viser sit (måske) sande ansigt…

