Det er snart jul, køb derfor bøger som gaver, hvis de altså kan læse dem du påtænker som modtagere.Det er både pænt i reolen og godt for krop og sind!

Jeg har lige læst bogen “Lyt til Elefanterne” færdig. Den er dansk og skrevet af Anna Ebbesen og Astrid Houg – to af DK’s største 2.0 kapaciteter. Den er fin og giver et glimrende syn på de sociale mediers muligheder omsat til meget konkrete øvelser og overvejelser for eget site, organisation eller egen person/budskab. Den er ikke skrevet i et sprog så man letter fra stolen – men den er effektiv.

Er lige gået igang med Groundswell – som jeg forventer mig meget af. Den er mere strategisk i sin tilgang til teknologiens muligheder og så er den Amerikansk med ditto cases. Cases som alt andet lige har lidt mere luft under vingerne end de danske.

Jeg håber jeg snart skal igang med Martin Kongstads “Han danser på sin søns grav” En novellesamling om Bernadotte/kartofelrække boho’erne og deres selvfede og rødvinsdrikkende ego’er i frit fald. En målgruppe som Kongstad selvhatr været med til at definere og synliggøre – hvorfor man må forvente at læse mere end en sandhed, imellem linjerne.

“The Audacity to Win” Kampagnechef David Plouffe’s beretning om Obamas sejr. Ikke så meget fokus på taler og retorik – mere fokus på strategi og politik.  SLURP!

